Alla inlägg under januari 2009

Av Elisabeth - 29 januari 2009 12:48

ja....min mamma kom på besök i Söndags från Ljusdal,hon sov hos oss från söndag-onsdag.Hon åkte till syrran igår och sover där tills imorn då hon åker hem till Ljusdal igen.Det har varit kul att ha henne här.Hon är såååå förtjust i lille Melwin och hur kan man inte vara det?han är världens finaste och snällaste och gosigaste bebisen som finns!Mamma älskar dig

hon tyckte att han hade blivit stor men då hade hon ju inte sett han på 2 månader heller så....han blir 5 månader nu på Tisdag,nu börjar han att dra iväg,i både storlek och i ålder.Nu händer det mycket tycker jag.

Jag och min sambo ska iväg o kolla på lägenhet när han har slutat jobbet,vi ska flytta första maj till en billigare lägenhet.Känns bättre så...

ska hem till syrran o titta på film ikväll,Melwin stannar hemma med pappa o har det mysigt :) jag blir bara borta i nån timme.

kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards