Direktlänk till inlägg 2 februari 2009

då var det Måndag igen då...

Av Elisabeth - 2 februari 2009 08:38

Har inte bloggat sen i Torsdags...i Fredags så åkte min mamma hem till Ljusdal igen.Tittade b.l.a på Let´s Dance i Fredags,syrran skulle egentligen ha kommit hit men hon orkade inte så jag fick titta själv för Lars tittade på nåt annat.Melwin somnade ca 20.20 (goungen min!)

Lördagen var lugn och tråkig.vi gjorde inget speciellt..jo vi var och storhandlade,jättekul....NOT!Så nu har vi frysen o kylen full.
Och igår (söndag) så kom Lars barn hit igen från sin vecka hos deras mamma.Så då vart det full rulle igen då :) Vi var bjuden hem till Lars kompis o hans familj på fika ca kl 15.30.vi var kvar där till ca 17.10.Då åkte vi o köpte pizza (det vart skräpmat idag) ska egentligen inte äta sånt men ibland får man synda...

ja imorse så vaknade lillen 6 och nu sover han igen men jag fastnar här som vanligt :) letar lägenhet för fullt,vi flyttar 1 Maj.

kram på er!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elisabeth - 11 maj 2013 23:45

Ja det var väääääldigt längesen jag skrev här nu.Hade liksom glömt bort att jag startade den här bloggen för 3 år sen :)  Så det har hänt mycket med andra ord :)  Men jag tänker inte berätta om allt det nu för nu är det tänkt att jag ska ha de...

Av Elisabeth - 29 januari 2009 12:48

ja....min mamma kom på besök i Söndags från Ljusdal,hon sov hos oss från söndag-onsdag.Hon åkte till syrran igår och sover där tills imorn då hon åker hem till Ljusdal igen.Det har varit kul att ha henne här.Hon är såååå förtjust i lille Melwin och h...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards